Radionica za roditelje
Na Baby Signs® Radionici za roditelje upoznat ćete povijest Baby Signs® programa, doznat ćete više o njegovim korisnim utjecajima na dječji razvoj. Na Radionici polaznici dobivaju Baby Signs® Cjeloviti startni paket koji sadrži Vodič za roditelje kroz Baby Signs® Program, DVD Dobro došli u Znakovni jezik za bebe, Baby Signs® Slikovnice, DVD Moji Najdraži Baby Signs Znakovi, te brzi preglednik Znakovi na dlanu. Ovaj paket je uključen u cijenu Radionice.
Baby Signs® Radionica za roditelje, kao što i ime kaže, namijenjena je roditeljima, no, radionice su primjerene i za druge članove obitelji (bake i djedove) odnosno za sve koji su zainteresirani znakovati s bebama.
Neki roditelji žele naučiti o znakovanju već tijekom trudnoće, jer kada bebica dođe na svijet bit će teže pronaći vrijeme za pohađanje Radionice, no neki sa znakovanjem krenu i malo prije bebinog prvog rođendana. Naime, znakovanje je korisno za djecu do 2 i pol godine odnosno, dok dijete uspješno ne savlada komunikaciju riječima. U tom smislu znakovanje je korisno i za stariju djecu kod koje postoje određene govorno-jezične teškoće, kao oblik poticanja razvoja komunikacije i govora.
Znanstvene studije dokazuju mnoge prednosti uporabe Baby Signs® znakovnog jezika, a iskustva roditelja i djece koji u svoj svakodnevni život uvedu znakove govore o jednostavnom i zabavnom načinu rane komunikacije s djetetom.
Prijave se primaju putem prijavnice.
Psihoedukativne radionice
Iako je ideja da je batina izašla iz raja, danas kod mnogih roditelja napuštena, mnogim roditeljima ostaje pitanje na koji način usmjeravati ponašanje djeteta bez korištenja fizičke kazne.
U nedostatku napuštenog načina prenošenja poruka djetetu o prikladnosti određenog ponašanja, granice u obitelji ostaju nedefinirane, propusne, promjenjive. Kao i u mnogim pitanjima, i ovdje, nije dovoljno samo reći što ne treba, što je štetno, već je potrebno naći druge načine koji će zamijeniti stare, napuštene kako bi se postigla željena promjena.
Mnogi savjeti roditeljima govore o usmjeravanju djetetovog ponašanja, ali pri tome se nedovoljno stavlja naglasak na emocionalna stanja djeteta.
Svako ponašanje je određena komunikacija, i u podlozi ima neku potrebu i emocionalni doživljaj. Kako bi se bolje razumjeli, potrebno je progledati što se krije iza određenog ponašanja, razumjeti emocionalnu podlogu, biti empatičan kako bi se s razine razuma i logike mogli spustiti na razinu doživljaja emocija. Emocionalnim vođenjem djeteta pomažemo regulaciji djetetova ponašanja regulacijom emocionalnih stanja, dugoročno podržavamo razvoj emocionalne inteligencije djeteta, razvijamo čvrst i emocionalno stabilan odnos s djetetom.
Temperament u velikoj mjeri određuje način na koji pristupamo i reagiramo na podražaje u svojoj okolini. To je naš osobni stil koji nas prati od rođenja.
Temperament nije sam po sebi dobar niti loš, već je bitna međusobna usklađenost naših temperamenata i okolinskih zahtjeva. Upravo iz ovih razlika u temperamentima roditelja i djece, te okolinskih zahtjeva prema djetetu koji moguće nisu usklađeni s djetetovim temperamentom može dolaziti do svakodnevnih teškoća u obiteljskim interakcijama.
Glavni problemi s kojima se parovi susreću vezani su uz temeljni gubitak sigurne emocionalne povezanosti te ponavljajući uzorak negativnih interakcija koje potiču i odražavaju ovaj gubitak.
U potrazi za bliskošću, želji za rješavanjem konflikata, ponašanja su često zasjenjena kritikama, ljutnjom, ili pak izoliranjem, hladnoćom. Takve interakcije samo pogoršavaju već narušeno povjerenje i dodatno aktiviraju partnerovu ranjivost. Emocionalno fokusirana terapija pomaže u razumijevanju i kontroliranju ovog neugodnog plesa kojeg par zajedno kreira, kako bi novi ples odražavao ritam ljubavi, suosjećanja, povezanosti.