Program za roditelje i djecu
Baby Signs® program možete pohađati i zajedno s vašim djetetom kada je ono u dobi od 10 do 30 mjeseci. Postoje dva ciklusa pod nazivom Znakuj pjevaj i igraj se, 1 i 2. Sudjelovanje na ovim grupama nije uvjetovano pohađanjem Baby Signs® edukacije za roditelje, no iz iskustva znamo da su roditelji koji su prošli edukaciju za roditelje bolje informirani i mogu se bolje koncentrirati na praktično učenje znakova i igre koji su srž ovih radionica. Iz tog razloga preporučamo da barem budete upoznati s osnovama Baby Signs® Programa.
Znakuj pjevaj i igraj se je ciklus od 6 susreta namjenjenih roditeljima i djeci od 10 do 30 mjeseci starosti. Ovaj program je dodatno koristan za djecu koja nisu uključena u jasličke programe i kao oblik rane socijalizacije.
Sadržaj: Grupe Znakuj, pjevaj i igraj se održavaju se 1 puta tjedno kroz 6 tjedana.
Svaki sat obuhvaća:
Teme iz djetetove svakodnevne rutine (Znakuj pjevaj i igraj se 1): VRIJEME JELA, VRIJEME SPAVANJA, VRIJEME KUPANJA, KUĆNI LJUBIMCI, U PARKU i VRIJEME OBLAČENJA.
Teme iz djetetove svakodnevne rutine (Znakuj pjevaj i igraj se 2): OSJEĆAJI, NAPOLJU, SIGURNOST, NA FARMI, U ZOOLOŠKOM VRTU i ROĐENDAN
Svi polaznici dobivaju Baby Signs® Znakuj pjevaj i igraj se set koji je uključen u cijenu programa. Set obuhvaća glazbeni CD i pjesmaricu, DVD za djecu te brzi preglednih znakova.
Trajanje: 6 x 60 min.
Cijena: 2 x 220,00 kn (440,00 kuna plativo u dvije rate)
Prijava: Prijave se primaju putem prijavnice.
Više informacija na radionice@psiholog-rebeka-bulat.hr
Psihoedukativne radionice
Iako je ideja da je batina izašla iz raja, danas kod mnogih roditelja napuštena, mnogim roditeljima ostaje pitanje na koji način usmjeravati ponašanje djeteta bez korištenja fizičke kazne.
U nedostatku napuštenog načina prenošenja poruka djetetu o prikladnosti određenog ponašanja, granice u obitelji ostaju nedefinirane, propusne, promjenjive. Kao i u mnogim pitanjima, i ovdje, nije dovoljno samo reći što ne treba, što je štetno, već je potrebno naći druge načine koji će zamijeniti stare, napuštene kako bi se postigla željena promjena.
Mnogi savjeti roditeljima govore o usmjeravanju djetetovog ponašanja, ali pri tome se nedovoljno stavlja naglasak na emocionalna stanja djeteta.
Svako ponašanje je određena komunikacija, i u podlozi ima neku potrebu i emocionalni doživljaj. Kako bi se bolje razumjeli, potrebno je progledati što se krije iza određenog ponašanja, razumjeti emocionalnu podlogu, biti empatičan kako bi se s razine razuma i logike mogli spustiti na razinu doživljaja emocija. Emocionalnim vođenjem djeteta pomažemo regulaciji djetetova ponašanja regulacijom emocionalnih stanja, dugoročno podržavamo razvoj emocionalne inteligencije djeteta, razvijamo čvrst i emocionalno stabilan odnos s djetetom.
Temperament u velikoj mjeri određuje način na koji pristupamo i reagiramo na podražaje u svojoj okolini. To je naš osobni stil koji nas prati od rođenja.
Temperament nije sam po sebi dobar niti loš, već je bitna međusobna usklađenost naših temperamenata i okolinskih zahtjeva. Upravo iz ovih razlika u temperamentima roditelja i djece, te okolinskih zahtjeva prema djetetu koji moguće nisu usklađeni s djetetovim temperamentom može dolaziti do svakodnevnih teškoća u obiteljskim interakcijama.
Glavni problemi s kojima se parovi susreću vezani su uz temeljni gubitak sigurne emocionalne povezanosti te ponavljajući uzorak negativnih interakcija koje potiču i odražavaju ovaj gubitak.
U potrazi za bliskošću, želji za rješavanjem konflikata, ponašanja su često zasjenjena kritikama, ljutnjom, ili pak izoliranjem, hladnoćom. Takve interakcije samo pogoršavaju već narušeno povjerenje i dodatno aktiviraju partnerovu ranjivost. Emocionalno fokusirana terapija pomaže u razumijevanju i kontroliranju ovog neugodnog plesa kojeg par zajedno kreira, kako bi novi ples odražavao ritam ljubavi, suosjećanja, povezanosti.